Sälen 08

jag orkar inte berätta allt om denna vecka men iaf utan att tveka har de varit den bästa veckan på mkt länge. fy fan. vi har kunnit göra så mkt. iaf bilder har jag lagt in på min bilddagbok.

veckans bästa: helt klart bastun i stugan. vad skulle vi gjort utan den varje kväll?
veckans sämsta: snöstorm och all blåst dom två sista dagarna
veckans låt: amanda jensen - do you love me
veckans fylla: robin, utan att tveka.
veckans upplevelse: hundspann, så underbart asså
veckans mys: åka gummidäck på kvällen och sen kvällsåkning med skidorna
veckans tappa-skidorna-i-backen-varje-gång-man-ramla: nicole nicole och åter nicole
veckans mest pinsamma tabbe: nadja, japps i liften haha.
veckans skratt: när pappa och pontus ramlade i liften och liften gick sönder HAHAHA
veckans jobbigaste: ÅKA LIFT MED SNOWBOARD FYYY FAN.
veckans lätt-över-talade-person: robin, som åkte skidor fast han har problem med knäet sen tvinga vi upp han i en blå pist så hans knä gick sönder. =(
veckans mest använda mening: "men jag är faktiskt hungrig"
veckans konstigaste anledning att bli hämtade med bilen: kom snabbt natta kan inte gå hon har spräckt rövhålet, sagt av min kära kusin nicole.
veckans alkis: natta
veckans störobjekt: amanda och pontus, delad plats där ja.
veckans mobboffer: PONTUS HAHAHAHAHA
veckans dyraste måltid: pizzan, 99:- för en. och den va inte ens god. och vi bestäällde 7 st. HAHAHA
veckans snygging: lift killen booooow. ^^
veckans hjälte: mamma och hennes underbara yrke, massör


ja detta va många veckans.....
nä nu måste jag fixa mig för  jossa ringde nyss. haha.
men när jag hittar ork så tänker jag lägga in bilder och skriva om veckan som gått.
ha en bra dag. pussinuss


image221

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vaddå veckans alkis?? hahaha snacka om att ja har ont fort.!

2008-02-24 @ 15:30:59
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0