så jag låg o kollade tv till 4

idag är det måndag, faktiskt ovanligt skön måndag.
igår skulle jag lägga mig tidigt. jaavisst gick o la mig lite över 11. sen ringde baby halv 1 så kollade jag på mobilen o såg att han ringde men jag kopplade inte de så jag somnade om. sen typ 20 över 1 skickade lissy sms o då vaknade jag haha. så svarade jag på hennes sms sen skicka jag till baby. så ringde han mig så låg vi o snackade lite. sen hade vi ball på sms. hahaha. sen kunde jag inte somna (Y) jävla dig. HAHAHa men jag älskar att ligga o snacka med baby i telefon, de e mys innan man ska sova. fast han va skit flabbig igår..  iaf så jag låg o kollade tv till 4 kasnke. sen somnade jag sen upp till skolan. hade svenska, spanska & mentorstid. sen har vi lagt in vår eneglska där efter. så jag går till halv tolv på måndagar isf 20 i 11 och de e helt okej. så får jag sovmorgon på tisdagar ist till 20 över 10. så de e chillidill. iiih:D
sen mötte jag o fru upp jasse. sen åkte vi till skopunkten, fyndade lite sen till coop o handlade lite på hm o såå. sen stack fru så gick jag o jass och åt på bk. sen tog vi bussen hem vid 2. iiiih. jag älskar att jag o jasse har börjat umgås igen. love you hun. <3
nu måste jag plugga, har förhör i natur i morgon :P hörs sen pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0