riktigt glad.

jadå mina kära vänner, fredagen har passerat.
idag har jag varit glad. riktigt glad. städat hela mitt rum, damsugat o dammat o ren bäddat sängen o allt. wiiie.
sen helt plötsligt från ingenstans ringde nelson o sa att dom tittade förbi. så lilli, nelson, hakish och sara kom.
vi chillade lets dance, hjälp ( som är såååå mkt min humor. önskar att lissy såg de med mig för vi skrattar som ingen annan tsm. hahaha) sen spelade vi buzz 2 ggr. jag o nelson vann båda ggrna. sen chillade vi miami ink. iiiih. och nyss åkte dom. trevligt att träffa dom igen för de va ju ett tag sen.
 nu ska jag snart sova tror jag känner mig halv sömnig
observera att jag kan publicera mina inlägg hemma nu igen. wiiie.
men hoppas ni alla har haft en mysig fredagskväll:D
pussinuss

Kommentarer
Postat av: L

amen aboooooooo leeeeeeever dom :O hahahaha
jaaa jag önskar vi såg de. bara låg i sängen o va fula o du pilla mig i näsan o jag försökte ta upp min fot i ditt huvet o som straff klämde du mig på vaden. sen hade armbrytning utan att vi ens vill HAHAHAHA. nästa fredag ^^ ÄLSKAR DEEEEJ

2008-02-02 @ 02:19:45
URL: http://lisettep.blogg.se
Postat av: nadja

hahaha jaaa dom lever:O jag blev oxå chockad. haha. iiiih jag önskar med. hahaha. men näste fredag ska vi se de tsm iiih:D hahahahha älskar diiiig

2008-02-02 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0