pappas torra humor.

så sitter mamma,pappa, stora syster & jag där nere o dricker te o hade de mys så säger jag
- mamma hur jobbar du i morgon?
pappa: höhö varför de? ska du fråga henne om hon kan köra dig till skolan? för du lär ju inte kunna ta bussen för den kommer ju bara stå stilla eftersom den tror den har rödljus hela tiden.
HAHAHa skit torr är han
sen när jag skulle gå så tog jag en sån stor is sak för att kyla ner mitt ansikte.
jag: god natt mina kära vänner sov gott.
pappa: desamma höhö ta de is-it. HAHAHAHA
skit torr igen
sen skriker han upp: glöm inte dra för gradinerna så att grannarna inte tror att de e porrbelysning.
så svarade jag: haha de skämtet hade varit roligare om vi hade haft några grannar HÖHÖHÖ
hahaha riktigt torr är han. och han verkligen älskar att jag är röd som en tomat i huvudet o att jag har ont. o mamma älskar med de. hahaha idioter.
nu ska jag sova på allvar med is brevid mig.
sov gott och jag hoppas ni sover gott, och jag hoppas att jag själv oxå  gör de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0