ont det gör ont, sååååå ont.

innan jag börjar med ett beklaga mig så vill jag bara tilllägga att jag aldrig never har sagt att jag e smart. HAHAHA.
iaf allt började med att jag solade igår, jag skruvade bara upp klockan utan att ställa in en speciell tid, o sen somnade jag så klart. hahaha när jag vaknar så är jag genomsvettig och har ont i mittt face. men sen va de inte mer med de.
i morse när jag vaknade va jag röd som en kräfta plus att hela huvudet svider som om man strött salt i ett öppet sår. japp ni hörde rätt. jag har bränt hela mitt huvud i vårt solarium. hahahaha. o de gör så fucking jävla k*k ont att jag bara vill dööööö. tänkte stanna hemma från skolan idag, men sen så va jag o ali tvungna att göra klart ett arbete. så jag åkte till skolan, träffade jasse på bussen och hon hade träningsvärk efter att ha spelat 2 timmars bowling. så dooog jag av skratt hahaha. men sen skrattade hon tillbaka när jag berättade om mitt face. hahaha.
 
i skolan frågade alla om jag hade plastikopererat mig för jag va stel som en pinne i huvudet. alltså kan jag inte skratta eller ngt för då gör de sååå sjukligt ont. och så klart hade vi svenska idag och vår lärare är dödligt rolig. BAAAAALLL(Y) iaf sen när jag kom  ner till matsalen så satt tutti där. och dååå dör jag av skatt. HAHAHAHA hon hade oxå bränt sitt huvud i solariumet. HAHAHAHA. så sjukt ball. 
och sen när jag satt på bussen så sken solen rakt in genom fönstret så fanns där inga gardiner så de gjorde sjukt ont. iaf nu ska jag inte sola på ett tag mer hahaha. och jag har nyss tvättat av mig mit smink och smörjt in hela ansiktet med after sun. hahhaa.
japp så gott folk, somna aldrig i ett solarium om ni inte har ställt in en speciell tid. HAHAHA.

sooo loong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0