onsdag & torsdag

gårdagen började me skola från 9 - halv 2. sen tog jag bussen till trelleborg till tandläkaren. tog 45 min dit så jag somnade på bussen. va inne hos tandläkaren i 2 minuter, varken mer eller mindre. fy fan. sen vänta på bussen i 20 minuter sen tog de 40 minuter  hem. åååångest. sen hem o så va jag sjukt trött. ringde syster o frågade om vi skulle dra till bio. och de gjorde vi, kollade Juno. jag skrattade så sjukt mkt vissa stunder asså hahahaha.
sen slutade den vid 11.
och då körde syster och jag o hämtade baby. så följde han med mig hem. så kollade vi på a walk to remember. iiiih. bästa filmen. va verkligen en sekund från att böla. haha. sen va de massa mys och snack:D över mysig kväll fast du höll mig vaken till 5. hahaha. sen vaknade jag en miljon ggr mellan 6-9 sjukt störigt.
men baby sov så fridfullt haha. sen vid 9 gick jag upp o sminka mig o sånt sen vid 10 tog vi bussen till stan. följde med han till optikern o sen gick vi runt lite överallt. sen stack han hem och jag stack till skolan. hade 1 timme och 20 minuters rast hahaa. så jag, tutti och marita gick upp i vårt nya uppfundna rum och sov. hahaha. sen ner o hade historia. sen hade vi ingen engelska så jag åkte o mötte mamma o syster i stan. fixade massa saker sen nu är jag hemma. och är trött. ska sova tidigt idag. hahaha. nä nu ska jag ner o hjälpa till med maten. ha en bra dag allihopa. pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0