myspys kväll med familjen svensson

image203

jahapp då sitter man här. och undrar var helgen flygit vägen? de e söndag idag. tråkigt men sant. söndagar är tråkiga.
igår kom familjen svensson hit. iiih. käkade riktigt god mat som mamms hade lagat, oxfile, potatisgratäng (jag käkade pommes hahaha) & bea sås sen salad o sånt mums. satt o snackade o hade mys. sen kollade jag o jass på melodifestivalen lite. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA FOLKET? VILL NI ATT VI SKA SKICKA IVÄG CHRISTER SJÖGREN NÄR HAN STÅR OCH FJÄSKAR O SMÖRJER O SJUNGER ATT HAN ÄLSKAR EUROPA. iaf björn Gustafsson va cool. som alltid. när han drog igång fick man sig ett gott skratt hahaha. sen mina kära vänner började vi spela hahahaha de va som "med andra ord" fast man fick inte säga ngt utan bara göra gester. hahahaha överball pappa och thomas van. blää. sen körde jag o jass hem till henne o hämtade "med andra ord" ist. och vid detta laget va ALLA påverkade av sprit hahahha. men iaf jag o jass vann båda ggrna. och både nina, mamma, pappa & thomas va i mot oss och hitta på anledningar så att vi inte skulle vinna. så de blev krig. riktigt krig. som andra världskriget om inte värre. hahahaha. sen palla vi inte med dom längre så vi tänkte åka till joels fest men de blev inte som vi tänkt oss. så vi åkte till jass och stannade där sen somnade jag hahaha. sry. men sen åkte jag hem o när jag kom hem va nina o thomas fortfarande kvar och alla va i full action med sitt snackand. så jag gick o la mig. hahaha

i morse vaknade jag vid 11 och nu sitter jag o dricker en smoothie som jag gjort med banan, färsk ananas och yoghurt mumsfilibabba.
händer idag gott folk?


tack verkligen tack för igår, jag har saknat denna familjen sååå mkt. en av mina andrafamiljer. hahaha. det va verkligen mys. älskar denna familjen sjukligt, iiih. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0