lördag

idag har jag inte gjort ett skit. har varit sjukt lat. haha.
så jag bestämde mig för att åka hem till max lägenhet där niccie va (för att max jobbade)
och mysa med henne. träffa jasse på bussen oxå iiih:D
sen när jag kommit då till niccie eehm max eller jaa men till niccie så kom hjärtat mitt och fredde en stund.
så följde vi med dom ner till  snabbt och gott. niccie och fredde skulle käka. observera att vi körde från max lägenhet till snabbt och gott. hahahaha. sen körde dom mig o niccie tillbaka igen. sen åkte dom för dom skulle festa. så då la jag o niccie oss o kolla film men niccie somnade vid 10. hahaha.
sen kom mammi o hämade mig vid halv 12 ngt. o nu  e jag hemma. och ska sova.
är cp trött. i morgon e de söndag. =( men jag ska endå träffa joakim så de gör mig glad igen. wiiie:D
haha. sov gott allihopa:D pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0