GE MIG SPORTLOV NUUUUU!

image199


10 dagar kvar till alla kusiner, kusins kompis, syster & mormor kommer till oss. 10 DAGAR :O asså de e sjukt vad tiden går. sen iväg o hämta minibussen som vi hyrt, packa ut alla saker sen mina kära vänner när klockan slår 03.00 så är vi på väg på vår 10 timmars långa resa mot skidorna. iiiiih. sen på söndagen, när vi är framme så ska vi hämta systers kompisar i mora sen ska de firas, fira pappi som fyller 45. och de ska firas med mulingar ^^ (har varnat dig papps) godmat, krök och massa mys. iiiih. fy fan vad jag längtar. de bästa med allt är att vi har sånna dvd spelare i bilen så vi kan kolla massa massa film, att vi bor mitt i centrum, och alla vet att de menas med att de e sjukligt nära till after ski. iiih,  vi bor 2 minuter från liftarna, vi har ett fett hus med 3 våningar och bastu. aaaaaaaarh va jag längtar. tänk bara alla dessa vita backar fullt med snö och sen hoppas vi att solen skiner, dååååå är de höjdpunkten av allt. de finns inget underbarare och vackrare och ingenting som pirrar mer i magen än att stå högst uppe på en backe med musik i öronen och kolla ner på alla människor o all snö som flyger hit och dit. och sen veta att man verkligen måste ta sig ner här i från hellst levande. HAHAHA. det är underbart. pappa och jag är exakt likadant när de gäller skidor, vi döör för de. det ät absolut de bästa. och mamma o dom ska inte åka skidor, men jag och pappa ska fy fan dag in och dag ut. och jag ska lätt testa dom svarta pistarna och sen ska jag bli grym på snowboard oxå iiiih. sen när vi  har sån sjuk träningsvärk av alla skidor, dåå ska vi gå över till snöskotrar. mohahaha. asså ingenting kan beskriva hur mkt jag längtar dit. inga beskymmer, inga krav, ingenting. bara vila och njuta. GE MIG SPORTLOV NUUUUU!
 
image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0