fredagsmys

jadå mina kära vänner, igår va de fredag verkligen efterlängtat och skoj, och hjärtat åkte igen vilket va mindre efterlängtat och skönt:P 253652-202
igår va min första lektion ARL.
och jag älskar ARL.
 det ät det bästa.
igår hade vi en från
SÄPO, säkerhets polisen.
och de har vi aldrig haft innan
. så de va spännande.
och förra veckan hade vi en
från tullen, oxå väldigt
spännande jobb tycker jag.
efter ARL hade vi spanska
och jag ogillar vår nya
lärare såååå mkt. men igår
 satt vi och lyssnade på en
 spansklåt som shakira
sjöng sen skulle vi
analysera den - hela lektionen.
så de va ju lite små skoj.
sen hade vi svenskprov, skulle
 skriva om en bok vi läst,
där va 9 frågor och vi skulle
 minst sitta en timme.
och de klarade jag lätt.
allt som har me böcker
 att göra, som jag själv har
valt är skoj. iiih
.
 iaf min svensk / engelsk lärare
 är den mest sexgalna personen
 jag känner (FÖRUTOM NICOLE DÅ)

så mitt under provet så sa han
: låt er inte luras av allt med synonymer, för tex en stor fet kuk är inte samma sak som en snopp, en kuk är ngt stort och lixom baaam, en snopp är ngt litet. som tillexempel ett barn har inte en kuk utan en pillesnopp. 
och alla dööör självklart av skratt. 
ibalnd är han bara så rolig. speciellt när han skulle förklara stegringen när kan har sex, från den första kitlingen till man kommer.  han är rolig han, och jag lovar de e sjukt många som tror att han är dålig lärare och man inte lär sig ngt osv. men tro mig de gör man.
sen hade vi då inställda lektioner så jag slutade halv 11 isf 4. så de va skönt. vi satt i matsalen i 1 timme och pratade för ingen orkade röra sig. sen gick jag o fru till stan och kollade lite sen hamnade vi på donkan med en glass och sen satt vi där o snackade i typ 1½ timme haha.
efter de gick jag o mötte liss och johnny bula. sen hämta vi dalle. och lämnade johnny sen åkte vi till liss och åt o hade mys sen kom jossa oxå sen kollade vi lets dance och hjälp. =) och hjälp är mitt favoritprogram, ingenting tar de asså iiih.
jag saknade nicole =( men endå inte så hemskt mkt iochmed hon ringde typ sådär 15 ggr på 2 timmar. hahaha.
sen körde jossa mig hem sen gick jag o la mig.
tack för en mysig kväll mina små hjärtan.

lördag, idag är de lördag sköna härliga lördag, vaknade av att solen sken  rakt in i mitt face. riktigt mys och så mkt vårkänsla. nu ska jag iaf ner o kränga lite yoghurt med färska jordgubbar och banan. mums sen ska jag städa familjen svensson kommer på middag ikv och de ska bli mys, sen kasnke utgång?! får se. 
men ha en trevlig lördagskväll. pussinuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0