fredag

då va även denna dagen passerad. lite tragiskt.
imorse vägrade jag igentligen att gå till skolan men sen tog jag mig i kragen o åkte dit endå. hade ARL och vi fick göra IQ test och se om vi hade passat som offiserar i utlandstjänst. jag hade då alla rätt vill jag bara tillägga(H)hade många håltimmar idag så de blev fika med sara,  fridah och resten av klassen på EH haha.sen hade vi svenskprov o de gick väl bra. sen rast igen så då blev de mc donalds glass och stan sen hade vi natur och då fick i reda på vårt prov. och vem fick inte MVG på de om inte jag (H) iiiiiih över lycklig blev jag. sen snacka jag lite med baby i telefon. hihi. iaf sen åkte jag till niccies jobb och hade mys, har saknat henne som fan kände jag när jag väl träffade henne. älskar dig mer än du älskar skor och väskor ^^ hatar när du inte mår bra. de gör ont i mig. =( min lilla älskling. sen käkade vi bk (jaaa jag har varit sjukt onyttig idag) sen hem till niccie och mös och skratta ihjäl oss så tårarna rann. haha. sen kom nelson, lilli, sara & hakan o hämtade mig. så åkte vi hem här o hade lets dance och hjälp mys som vanligt. o än en gång rann tårarna när vi kolla hjälp. haha. sen nyss åkte dom o nu sitter jag o väntar på att jag ska få alla bilder från syster, på mig och lilla syster. lägger upp dom när jag fått dom. =)
i morgon åker vi och jag läääängtar.
pussinuss

dagens bästa: att jag fick ett stort rött hjärta idag i skolan för att dom tycker jag är för hatisk höhö- sånt e ju skoj
dagens sämsta: nicole älskling, jag älskar dig tooo the end and back again. aldrig never ever ska jag lämna dig. ring när som, när du vill om du behöver prata. tillochmed när jag står i skidbackarna om du vill. jag gör en tvärbroms och riskerar att bryta benen bara för att svara ifall du ringer, allt för din skull. bara du blir glad igen. jag vill igentligen inte lämna dig nu. de vill jag iochförsig aldrig. =( men hoppas du vet att jag finns för dig även fast jag är 10 timmar bort, så finns jag  om de e ngt. älskar dig baby.



image217

jag är bääääst på att p-p-p-poooosa

Kommentarer
Postat av: nicole

Joo, du ska ha roligast i världen älskling. O tack för att du finns där! De betyder. O jag lovar dej, jag kommer att ringa. Jag älskar dej. Dessutom e du vackrast!

2008-02-16 @ 12:36:48
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

naaw tack själv baby. du är den som alltid finns där för mig med. bra bara ring. älskar diiig (L) taack:$

2008-02-16 @ 13:27:23
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0