det ska bli ett sant nöje att döda dig

igår slutade jag 10.20 ist för 15.20. det va naaaajz, med z. HAHAHA
sen kom mammi o syster o hämtade mig så åkte vi till ikea. käkade laxsallad där. över gott. muuums.
jag handlade ett par nya morgon tofflor oxå ^^ sen köpte jag Magdalena graafs bok " det ska bli ett sant nöje att döda dig" iiih läste 100 sidor i den igår. riktigt sjukt bok. och hennes man är ett äkta cp. fick tårar, tysningar och kramp io magen direkt när jag började läsa. sen gjorde svenksarbete oxå. iaf ngt e fel med min blogg, i skolan e den fucked up och hemma e den fin. men hemma kan jag inte publicera mina inlägg vilket jag kan göra i skolan =( blääää.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0