biptest

det är med sovmorgnar är inte riktigt min grej. jag klarar inte av de. jag är sjukt rädd att jag ska försova mig så jag vaknar endå alltid som vanligt. tex nu är jag redan klar, duschat o allt. och jag börjar om 2 timmar. sånt är ångest. iaf håll i er nu, jag har bestämt mig för att åka till skolan nu endå. fast jag inte behöver.:O är de sjukt eller vad. jag nadja ida isaksson ska till skolan fast jag inte måste:O hahahaha.
iaf igår va de mys med papps. sen snackade jag lite me baby oxå. sen somnade jag helt tidigt. över skönt. haha
idag på idrotten ska vi ha bip test och . japp jag älskar de. tycker de e skit härligt att se hur man har förbättras/försämrats. haha.
nu ska jag ner o mixa en yoghurt:D hörs sen ha en bra dag allihopa:D

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0