är det lördag eller inte?!

idag vaknade jag med ett ryck klockan halv 8. trodde verkligen att de va skola och att jag hade försovit mig.. HAHAHA. låg o övertalade mig själv att de verkligen va lördag o inget annat. så jag fick kolla mobilen på datumet o sånt HAHA. iaf sen somna jag om så kom mamma vid 10 o frågade om jag ville med o handla. så jag följde med henne o handlade lite. handlade sjukt mkt frukt och riskakor. muuums. sen hem och då hade vi fått gäster. per och petra med deras nya pitbull amstaff. över söt en valp bara, texas heter han. iiih. så käkade vi frulle o sånt mys. 
nu sitter jag här o sitter. vad händer idaug? i morgon ska jag iaf träffa mitt hjärta iiih:D
men ska ner till dom andra nu. pussinuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0