alla hjärtans dag

i morgon är det alla hjärtansdag och det är överskattaimage212t.
var man än går i skolan
ser man röda hjärtan,
stora som små och
långa breda band
där det står
" happy valentine"
och där är reklam
över allt med hjärtan 
hit och dit.
 innerst inne hatar jag de
 men de är säkert mysigt
om man har någon.
jag hade hellst velat ligga
 i sängen och sova hela
dagen i morgon. de hade
vatt skönt, bara sovit hela
 dagen från morgon till kväll.
 iiih. eller hade jag velat ligga
 i min säng o myst med baby
 hela dagen, precis som vi gjorde i onsdags... de va mys. men nu går tyvärr inte de=( så det blir väl de första alternativet,
sääängen hela dagen.



ps. niccie är världens gulligaste. hon ringde mig nyss och bara pratade. hon kände nog att jag tänkte en smula på henne :$ hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0