.

jahapp jag orkar inte berätta om sälen veckan. haha. men de va mys. sen kom vi hem på lördag kl 7 på kvällen. så hann jag va hemma i en halvtimme. sen kom jossa och niccie och hämtade mig. så pkte vi till niccie. dom städade hennes vind och jag sov HAHAH ( flåååt:$) sen vaknade jag när niccie skulle rensa mellan hennes 2334567 väskor. och jag har aldrig skrattat så mkt. tårarna bara rann lixom hahaha. o niccies  tårar rann nästan för hon har svårt att skilja sig. hahaha. sen körde dom mig hem.
sen kunde jag inte somna så jag låg o grät hela natten typ :$ för lite saker.

sen på söndagen vaknade jag o då va ingen hemma. dom lämnade bilen och hämtade hundarna o sånt. så möblerade jag om på mitt rum, som jag alltid gör när jag e ledsen/nere. sen vid 4 kom jossa och niccie med gyros till hela familjen isaksson + semlor och chockladbulle till mig o niccie. över söta är dom där niccie och jossa. sen hade vi mys. snacka massa o hängde me mamms och papps. sen miami ink och singing bee. mysig söndag faktiskt. sen åkte dom och jag snacka lite me älsk. sen somnade jag.

o i morse när jag vaknade så vaknade jag på fel håll i sängen =/ haha.
sen skola, svenska, spanska & mentorstid. sen tog jag bussen till djursjukhuset där mamms va med troja.
min baby =( whats wrong?
sen åkte vi o handlade och jag snacka en stund med baby i telefon. =D  och niccie som jag har snackat me 1245 ggr idag. höhö sen nu kom vi hem.
fick reda på att mina barndomskompisars pappa dog i fredags =( sånt är sorligt. vila i frid.
och sen skulle mamms och jag fika men så ringde nina (jass mamma) och dom snackar i år och dagar så jag sitter här o sitter och lyssnar på amanda jensen. SÅÅÅ MKT KÄRLEK TILL HENNE ASSÅ. iiiiih.

nu ska jag städa sen träffa niccie och jossa. have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0