-

mer eller mindre så va hela min dag igår skit.
sen kollade jag gossip girls och ihuvudet på gynning och sen mådde jag bättre. eller jag snackade och camade med matti oxå och han är alltid så gullig så då blir man bara glad. =)
sen ringde jag baby, va meningen att vi bara skulle säga godnatt o såå. men vi snackade exakt i 1 timme. haha. saknar dig =( sen skulle jag kolla på film men jag somnade.
i morse va de jobbigare än någonsin att gå upp. bussen stod redan på busshållsplatsen när jag kom eller den körde exakt när jag kom, så jag fick ta den från nästa hållplats. sen när jag hoppar av vid södervärn så kommer jasmine med vår extra buss. hahaha. vi är likadana hon o jag. alltid sena. haha.
o sen idag va de en låååång dag 8.10- 16.20 puuust.
fast den har endå gått bra. tillbringa hela min dag med fridah och sara och de händer inte varje dag. =)
sen efter skolan körde jag o papps o hämtade ett paket till mig på posten. wiiie =)
sen hem o lagade pyttipanna på oxfile HAHA. mumsigt.
sen nu sitter jag här o sitter, väntar på att room service och mitt älsklings program Greys anatomy ska börja. iiihh.
men hoppas alla har haft en bra dag idag.
2 dagar kvar till helgen och 3 dagar kvar till vi åker. =) wiiie
nu ska jag lägga mig o läsa en stund 8-l ha de så bra pussinuss

det va länge sen nu, måste dra ett:
dagens bästa: snart helg
dagens sämsta: när man är trött och man inte fåååår sova och jag saknar mina små älsklingar niccie, littol & jossa. =(


image211

ni missar inte Greys anatomy ikväll klockan 9 va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0