YEES, äntligen va de sagt.

vilken underbart stressig dag det har varit idag. dagen började med att mamma kom upp och väckte mig. sen åkte vi iväg. runt halv 1 va vi hemma igen. klockan 1 hade jag duschat och gjort mig klar. sen runt halv 2 kom då niccie o max. så lämnade vi max och åkte till mobilia. fixade julklappar o så. =) sen kvart över 3 va vi hos annika och hämtade upp henne. sen hem snabbt som fan till niccie o packade in josses presenter. och sen va de full fart till josse och hennes B- day party. =) först öppnade hon det stora paketet. som innehöll mamma helens stickade, äckligt stickig, tröja som hon hade när hon va ung. i den hade vi lagt baadddaaaam, 4 BILJETTER TILL CHRIS BROWN. wiiiiie:D
sen blev de rebus. andra paketet som innehöll en leksaksbil, alltså vi ska bila upp till stockholm och sist men inte minst så va det en kudde i nästa, vi ska stanna en natt på hotell. wiiiie alltså vi ska upp till stockholm, se på vår älskling och stanna en natt. och vi bjuder josse på detta. :D iiiiiiiih skit glada är vi att vi äntligen har fått detta överlämnat eftersom vi har varit så nära på att försäga oss så många gånger. hahaha
josse började gråta och vi med. hahaha det är kärlek. =)
sen blev de god mat, efterrätt, godis och niccie i röda tights och ett antal arobic övningar med inslag av balett. riktigt vackert och vi skrattade tills tårarna kom igen. haha som alltid när vi hänger.
sen körde vi hem för en halvtimme sen typ.
en riktigt underbar dag med mina älsklingar.
jag älskar er och vi kommer ha den roligaste trippen den 23 januari. det vill säga om två dagar och en månad.
jag längtar:D

anyway jag tänkte nanna nu. i morgon blir det jobb för hela slanten. dock bara 6 timmar så det är skönt =)
hoppas alla har haft en lika underbar dag som jag. wiiiiie:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0