wiie

hello my dear!
just nu sitter jag o rullar upp mitt hår. jappjapp tanken ikväll är att mitt hår ska va lockit. får se hur det blir med det:P
dagen har varit bra började med lucia i aulan sen religon gånger två och sen svenska och tal. haha det va bra frida jag och filip som gjorde de höhöhö. sen blev de stan en snabbis. sen hem o hjälpte syster med lite saker eftersom hon ska ha fest här ikv:P och nu sitter jag som sagt här. josse hämtar mig runt 7 sen ska vi  möta upp annika för att sedan bege oss till mattis 20års fest. party sugen som jag är så tror jag att de kommer bli rätt skoj ikv. baara synd att jag inte kan vara med o fira frida med. men ni får ha de så trevligt ikv hjärtat.
nä nu måste jag gå ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0