20/12

tjena hejsan.
igår jobbade jag mellan 11-19. sjukt mycket att göra på jobb. jobbade med BM först sen sanne och sist med Florim. och den sistnämda tönten va på ett jobbigt humör. riktigt störig va han igår haha. men de va skoj. de va många kunder som sa: det är iaf roligt att ni har skoj på ert jobb. och det har vi ju faktiskt. =) efter jobb tog jag bussen till vellinge. joffla hämtade upp mig där. sen åkte vi till niccie, jag lånade lite kläder av henne. sen begav vi oss till Rosengård för att hämta upp annika. Heeelllo polisbilar. riktigt sjukt faktiskt. jätte många människor va ute på vägarna osv. usch fy. iaf vi begav oss till EH och tog en kvällsfika. blev lite chockade när en efterbliven man kom fram och började skälla på oss:S haha från ingenstans dök han upp. vii bara whaaaaT:S?! men vi fick oss ett gott skratt tills tårarna kom haha. sen runt 10 åkte vi och bowlade. de va mys. jag va duktigt för en gång skull men mina kära motståndare va duktigare. kom näst sist, sist och så vann jagnär vi spelade med vänstern. haha iaf sen lämnade vi av annika igen. då brann det på rosengård och vi upptäkte 2 bilar som hade exploderat. braaaaa där.! idioter. sen lämnade vi av niccie i oxie. sen körde josse mig hem. =) wiiie tack för denna underbara kväll mina bästa:D i love you. (L)

idag ville jag bara stänga av min klocka när den riingde klockan 7. fy fan va det tog hårt när jag va tvungen att gå upp. usch fy. iaf hoppade in i duschen o så. sen gick jag ner o tog en kopp te och satte mig framför tven. hade blivit klar alldeles för fort. haha. sen körde mamma mig till jobb. och där va skit lite att göra. usch. hela dagen har jag trott att jag skulle sluta 19, dvs att jag hade fått ett 10 timmars pass. men näää. när klockan va halv 5 fick jag reda på att jag slutade 5. vilken lättnad. haha. men jag missade 17.01 bussen så jag gick in i mejariet och stod o hängde där med florim och vicktor. jag gjorde absolut ingen nytta. men de va endå skoj. dock va det jobbigt att se att florim mådde som han mådde=( hoppas verkligen att de snart blir bra med honom.
när klockan va halv 6. va pappa utanför så då åkte vi hem och käkade. nu är jag på mitt rum o hänger. kvällen är planlös. det ända jag vet är att jag ska passa lillsis. eftersom bigsis är på maskerad och mamma o pappa ska kolla på hipphipp i lund. jappjapp. ska dock sova tidigt eftersom i morgon blir de att fira josse för hela slanten. äntligen ska hon få vår present. poch vi slipper gå runt o va tysta för att vi är rädda att försäga oss. haha.
men men
hejdå


ps1.som vanligt har jag inga bilder för det alltid är niccie som tar foto.
ps2. fick min lönelapp idag. heeeelllo löneförhöjning. är helnöjd med min lön:D wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0