en glad nadja som skriver

tjabba tjena hallå.
ligger eller sitter här i min säng och känner mig så glad och uppåt. denna dagen har varit helt underbar.
allt började med att mamma kom upp 05.55 (hon trodde klockan var mer och va rädd att jag skulle försova mig) så det va lika bra att gå upp och hoppa in i duschen då. sen va det skola och musik. gjorde proven på Gitarr och bas. wiie. så nu har jag bara piano kvar. mina jävla händer vill inte som jag vill när vi ska spela haha. men det fixar väl sig. sen va de maaat. spagetti och köttfärssås. det godaste denna veckan. jappjapp. iaf sen blev det konsum och svenska. svenskan gick vi igenom lite om högtidstal och även planerade vårt knytkalas till onsdag. efter det va det geografi för hela slanten. jag gick tidigare för jag skulle börja jobba 15.00. kom till jobb 20 i  men började jobba direkt. blev bemött av en glad jocke och en varm kram. han är goo han. iaf Heeeello mkt folk. fy fan det va så mycket folk som under Falsterbo horseshow veckan. vi hade ju Kunddag idag. så det bjöds på julbord, gröt, frukter, mackor, dicka mm. och sen utanför bjöd vi på glögg och korv tror jag, sen hade vi en tomte som gick runt och bjöd på godis. sen pricken över i:et så hade vi massa extra erbjudande, gissa om det fanns många kuponger idag. haha. men det är kärlek. alla mina favoriter jobbade idag. även chefen va hemma från mallorca, fast dock bara till i morgon bitti. skit ball hade jag, sebastian och vicktor i kassan. och florim va lite så alltiallo, så han satt i kassa 4 när de behövdes. och när inte jag behövdes i kassan så hjälpte jag kunderna att packa ner sina varor. vid 18.30 så hade vi ett ridande luciatåg utanför butiken så vicktor och florim stängde sina kassor och kutade ut så där satt jag själv med massa kunder. =( men sen fick jag oxå se dom. haha. iaf riktigt underbar dag. mycket kärlek och glada miner. verkligen alla va glada och det va julstämning till max. skit mysigt.
jag fick sluta någongång vid 7 för att jag har mycket i skolan nu. så efter jag slutat hämtade pappa mig i vellinge. sen åkte jag hem och började fixa inför mitt tal i morgon. ska bara träna lite på det. sen sitter det nog som ett slag i magen. och för någon sekund sen kallade jag o bigsis ner mamms o papps, så fick dom en av sina julklappar redan nu, det vill säga biljetter till 500. hipphipp gänget i lund på lördag nästa vecka. och dom blev glada. så det blir en myspys kväll för mammi o pappi. vilket dom verkligen förtjänar:D

i morgon blir det skola, dock sovmorgon till 8.30 och då ska vi se på luciatåg. sen är det rätt chill. ska göra mitt svensktal oxå. sen blir det hem och ducha o göra vid sig. sen kommer joffla o hämtar mig sen ska vi fira matti. =) wiie. senare på kvällen kommer niccie oxå efter hon har varit på julfest med galaklädsel på hennes jobb. jappjapp. ska bli en rolig dag i morgon, bara synd att jag inte kan fira frida =( buuuh.

oj detta blev långt. men men tack för mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0