23/12

så ja då va man själv igen. dagen började med att mamma kom upp o väckte mig. så fick jag massage i en timme. hade så ont på vissa ställen attt jag började gråta. iaf sen blev de frukost efter de begav mamma o pappa sig till stan. och då ringde jag o sjöng för joffla sen sov jag en stund. efter de va de dags att hoppa in i duschen sen iväg till jobb. skit mycket att göra först sen va där ingenting. så jag o felicia började fylla på cigg, snus, läsk, chips o massa annat. både felicia och sanne jobbade till 8 så de va skoj. fast sanne kom inte ifrån jobb förrän halv 10 haha. iaf fick massa saker gjorda på jobb idag så de va skönt. fick även en julklapp. men har inte öppnat den än. sen efter vi stängt körde jocke, min chef mig hem. occh här hemma va familjen svensson. låg o snackade massa med jasse i min säng sen gick vi ut o badade med thomas o pappa. sen gick dom upp. så satt vi därr själv. sen ringde kevin så snackade vi lite mer än en timme. haha. så de blev bad i 3 timmar. så nu är jag skrynklig som ett russin.
jag o jasse skulle igentligen ut idag med evelina o dom men de blev inte så. har även glömt att meddela detta till eve men jag tror hon har förstått de nu:P haha.
anyway tack för ikv jasse de va mys. precis som förr. (L)
nu ska jag nanna i morgon är de julafton fast de inte alls känns som de:P men vi hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0