18/12

idag va det som sagt årets sista skoldag för
mig. eftersom jag ska jobba i morgon så
hinner jag inte va med på avslutningen
vilket suger. funderar starkt på att åkta
till skolan och va med på den första
lektionen. och sen åka till jobb. men
det känns onödigt ioch med skolan
börjar 9 och sen ska jag jobba kl 11.
haha. så jag skiter nog i det. iaf dagen
idag har varit underbar. började med
musik, spelade upp på det där jävla
pianot som jag har gått o dragit ut på
hela terminen. hatar att spela piano
fast jag önskar att jag hade kunnat
för det  ät fint att lyssna på haha.
vi kollade även på filmen glitter efter
det blev det lunch sen konsum.
och efter det begav vi oss upp till
Aulan och julkonserten. HEEELLO
mkt folk
. alla fick inte plats så vissa
fick inte komma och kolla haha. iaf jag o sara började gråta. en tjej sjöng skit fint. så grät sara sen satte jag oxå igång hahaha. det är mys. efter det hade vi Geografi en stund slutade sedan runt 2. begav mig då till hansa för att inhandla en julklapp till bigsis. inte den billigaste julklappen inte. fy fan känner mig fattig nu hahaha. sen hoppade jag på bussen till niccies jobb. wiiie de känns som de va 1000 år sen vi sågs. sen satt vi där o snackade massa. när hon slutade så fixade vi josses present. haha jag längtar till hon öppnar den haha. efter de vandrade vi till max hamburgare. stt där o åt och snackade i lite mer än 2 timmar. träffa även på frida och hennes pojkvän niklas. =) det va trevligt. när vi väl orkade lyfta våra feta rövar så tog vi oss ett varv på isen på stortorget höhöhö sen begav vi oss mot centralen. niccie tog samma buss som mig och de va mys. överlycklig blev hon för att hon fick åka gul buss haha. sen pussade vi varandra hejdåoch hon hoppade av. när jag kom hem så käkade jag lite mat tsm med  familjen. jaaa jag är tjock och äter flera ggr om dagen haha. usch fy. nu ligger jag i sängen och är trött. funderar på att nanna lite. börjar 11 i morgon och jobbar till 19.. sen ska jag nog träffa niccie, joffla och annika?! haha jag ljlg men jag hoppas att jag ska de. nu ska jag gå hoooj


ps 1.GRATTIS ÄLSKLINGS EMILIA PÅ MYNDIGHETSDAGEN WIIIIHOOO:D(L)

ps2. Tack niccie för idag. det va jätte mysigt. älskar sånna dagar med dig. älskar dig.

ps3. dock saknades joffla och annika. =( buuh.

ps.4 heeejdå

Kommentarer
Postat av: A n n i s P a n n i s

Sugen på ny personlig bloggdesign lagomt till jul? :)

extrapris just nu, 100kr :]



Hör av dig!

[email protected]



:)

2008-12-18 @ 22:48:00
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: nicole

ps5. Tack själv. Älskar dej 2.



ps6. Du är mobbad.



ps.7 hejdå du med.

2008-12-19 @ 08:00:58
URL: http://mendoza.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack Nadja <3<3

2008-12-19 @ 09:06:40
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0