danne stråhed och dannero

hejhej
idag är jag trött och hostig o ännu mer snorig än vad jag va igår. men det är det värt för fy fan vad skoj vi hade igår. när vi kom dit blev vi välkommna osv. sen bjöds det på glögg o pepparkaka. efter det blev det sill tallrik, sen blev de varmrätt och efter de gröt. och undertiden så va de full underhållning och vi skrattade tills tårarna kom. riktigt sjuka va dom. runt halv 11 så togs alla mittenbord undan och sen va de musik och dans för hela slanten. tro det eller ej men jag tror aldrig att jag har dansat så mkt. tänk vad lite sprit i kroppen kan göra. dansade även några danser med pappa och de va spännande. haha. sen bjöds det på clementiner och godis och sist men inte minst korv med bröd vid kvart över 12 ngt. snacka om att man blev mätt. riktigt roligt va det. kvällens miss va endå när jag och cecilia skulle på toaletten och min mobil trillade ut ur fickan och åkte rakt ner i golvet, heeej spricka genom hela skärmen. sen fick jag en glasskärva i fingret oxå. buuuh. så i veckan ska jag till stan o lämna in den.
det blev bara lite foto undertiden vi åt för sen tog  batteriet slut. haha.  sen runt 2 åkte vi hem och vid kvart i 3 va jag i säng. och jag somnade sååå skönt då. för då va man trött. tack allihopa, familj, kusiner, vänner, grannar och alla andra för en otroligt rolig kväll, som vi sent kommer glömma. =)












poliserna på bilderna va dom som höll i showen tsm med danne stråhed (man ser honom bland annat på bild 10). och det va poliserna, danne och två tjejer som klädde ut sig till alla artister och sedan sjöng deras låtar.
det finns fler bilder men jag orkar verkligen inte lägga upp alla. men som ni ser så blev det en del foto. hann inte fota alla uppträden eftersom kameran dog. men det var en kväll med sjukt mkt humor & musik.

i morse vaknade jag någongång vid 10 av att telefonen ringde. sen låg jag kvar i sängen till halv 12 och då när jag kom ner hade vi gäster. sen efter ett tag så kom thomas oxå. och sen kom bigsis och cecilia in. så de har varit fullt ös hela morgonen. sen åkte mamma iväg. och jane från jobb ringde. en rolig sak är att jag har fått så många tider så när denna månaden är slut så kommer jag ha jobbat lite mer än 90 timmar. och eftersom det är jul och nyår o allt vad det nu är så är det OB som fan. och det är bra cash. wiiie. så  det kommer bli lite mycket nu innan skolan slutar iochmed det är skola, körskola och jobb. men jag ska inte klaga för jag älskar det. wiiie! iaf idag blir det pepparkakshusbakning och kasnke träffa my lovies.
sen i morgon blir det jobb från 07.45 til 16.00.
helllo tidig söndagsmorgon. men men.

Kommentarer
Postat av: Emilia

amen tjusig blogg du.

här kan man ju titta in när man saknar dig ;) jag har ju också en ( tss :D ) puss jag saknar dig

2008-12-06 @ 17:37:42
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0