underbar dag

yeeey. denna dagen har varit underbar. körskolan gick jätte bra och fick lite trevliga överraskningar oxå. alltid skojigt. sen hämtade pappo mig. så körde vi till mobilia. blev en kamera, en nikon. det sägs att dem är bra och det va det med. kollade även mobiler. så de står mellan två st nu. ska in på fredag och köpa den när jag väl bestämt mig. haha. sen åkte vi till bauhause och köpte ved sen åkte vi hem runt 5. en toppen dag med pappa. riktigt skojigt har vi haft. skrattat och hatt oss. sen när vi kom hem styleade pappa till de när han gjorde pannkakor och även sjöng samtidigt. de ni ;)  sen runt 6 åkte jag o mamma till stan, igen. in på onoff för jag trodde jag hade bestämt mig men sen blev jag osäker när vi va där hahahaha. så de blev ingen mobil så på fredag mina vänner. hahahhaa. hälsade på pernilla oxå sen utredde vi ett ärende. sen hem. nu har jag städat min dusch, mttt badkar, min toalett och mitt solarium. såå jaa. nu ska jag bara damsuga och tvätta av golven med. sen är de sängen. =)
i morgon blir det jobb 9-14. sen hämtar joffslan mig. hem snabbt som fan till mig o fixa o ha oss. ska även hinna duscha tänkte jag. sen vid 6 åker mammi o papppi och sen vid 7 kommer allla. så då blir de PAAAAAAAAAAARTY.
wiiie. ska bli skoj. måste bara komma ihåg att sätta spriten på kylning.
jappjapp ska gå nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0