god natt

körningen va inte en av mina bästa körningar men det gick väl hyffsat. när jag va klar stod josse utanför med bigsis, så de va en trevlig överraskning. sen åkte jag hem o så åt vi och jag betalde min mobilräkning sen har de bara vatt mys. och nu ska jag sova, tro det eller ej men det är sant.
i morgon blir det skola 8-14 tror jag. sen hem o duscha o fixa sig osv. sen kommer massa folk hit här så ska vi kröka o så sen blir de taxi iväg till julbord o annat mys. det ska bli skoj fast man fortfarande är lite småförkyld. anyway kameran hänger med i morgon. =) sen blir det taxi hem igen här o sen ska väl antagligen alla sova över här. sen lördag blir de det årliga pepparkakshusbakningen och därefter träffa älsklingarna kanske. och sen på söndag blir det jobb 07.45 til 16.00 så de ska bli skönt. sen är det bara nästa vecka och nästa vecka igen och sen är det loooov. wiiihoo. skönt faktiskt. och det är skönt att julklapparna är avklarade oxå. eller jag har en kvar, till niccie. haha. men dom andra är färdiga.
på tal om niccie så snackade jag med henne vid 6. och hon skulle bara äta sen skulle hon ringa igen. jävligt långsam människa den där. ät inte ihjäl dig bara din fukker.
usch nä nu ska jag nanna. sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0