god natt

dagen har varit väldigt händelserik. och mina ögon är svullna så trötta dom är. i morgon blir det ingen sovmorgon till 11.20 inte. vi ska till växsjö och polishögskolan. bussen lämnar skolan 08.00 och vi har fått stränga order om att inte komma en minut försent. och alla vet hur vår skola är när det gäller att åka ngnstans. bäst att jag går o lägger mig nu så jag kommer upp i morgon och sen ska jag sova på dem lite mer än 2 timmarna på bussen.
men men som sagt har dagen varit händelserik och det jag har lärt mig är att jag aldrig, aldrig aldrig kommer känna mig ensam så länge jag har min familj. Mamma & Pappa ni är mitt liv och jag kan inte beskriva min kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0