:)

jag skrev detta inlägg i natt 02.50 men det publicerades aldrig tydligen. :S

Har fortfarande inte somnat.... Och klockan är snart 3. Jag borde sova. Och jag va på väg att somna innan men sen snackade jag med en vän på msn.  Och efter ett tag så ringde min mobil, och det blev massa prat i över 1½ timme. Det hade säkert blivit längre än så om inte hans mobil dog. Du lyckas iaf alltid att liva upp stämningen. Efter alla dessa år som jag har vetat vem du är och efter allt vi gått igenom så betyder du så otroligt mycket för mig. Och det kommer du alltid att göra. Dock blev det känslosamt ett tag så jag började storböla, mitt i ditt öra. Haha men det är väl än en gång för att du känner mig så väl. Och för att jag inte är särskilt bra på att ljuga för dig. Men som sagt allt kommer lösa sig. Både med dig och mig. Det vet jag.  Vill iaf bara säga tack för att du finns och för att du alltid finns där vid rätt tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0