älskar er.

igår va helt okej. hade bara en slappedag efter jobb. somnade dock vid 8 sen vaknade jag snackade lite med joakim på msn sen böjade vi spela spel över msn. stora favvisen va yatzy. vi spelade bäst av fem. han vann tre ggr och jag två. haha. de va allt lite skojigt. sen sa vi godnatt o jag somnade.
sen vid halv 1 ringer underbaraste hjärtat nelson och sa att han va utanför mig. så jag tog på mig och trippade ut. blev överlycklig att få se honom. så där stod vi mitt i stormen och snackade massa. sen en kvart senare åkte han  igen. =( han skulle bara önska mig god jul. eftersom han och mina andra favoriter åkte till teneriffa i natt. skiit sött:D hoppas ni får de underbart där mina pojkar:D
iaf efter de kunde jag inte somna så jag satt o kollade tv med pappa lite. =) sen tvingade jag mig själv att sova. haha.
sen vaknade jag vid 5 för kevin ringde. men jag va inte tillräckligt vaken för att fatta detta. så jag svarade inte hahaha.
iaf jag e skit stressig sitter o väntar på niccie o max. vi ska lämna max, hämta annika. och köra till mobilia snabbt sen ska vi till josse o fira henne. wiiiie:D

vill bara säga tack till alla mina vänner. ni är underbara. och jag älskar er så otroligt mycket. det glädjer mig att jag har er i mitt liv faktiskt. tack för att ni finns. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0