9/12

det var mörkt i morse när vi åkte och det va mörkt när vi kom hem. denna dagen har inte varit något man vill hänga i granen precis. först satt vi i en buss i 2½ timme till växjö. dom flesta sov och även jag gjorde det. sen den sista halvtimmen pluggade jag religon. när vi kom upp va de tre poliser som pratade sen gick vi runt. detta tog knappt 2 timmar. jaapp sen va vi klara. baall. det hade blivit missförstånd med maten osv så vi fick stanna till på Max och käka. heeelllo faktura till skolan. höhö. och detta tog då drygt 1½ timme eftersom vi va typ 50 pers som skulle handla mat. sen va de bara att hoppa på bussen igen och åka tillbaka till malmö. och även där sov jag nästan hela vägen.
sen tog jag bussen hem och jag va hemma för typ  20 minuter sen.
rätt dryg dag och nu har jag ont överallt eftersom man har sovit helt konstigt. (Y)
jaja ikväll blir det religonsplugg.
och i morgon blir det bland annat 2 prov, redovisning, studiebesök och nobel-grejs. haha de roliga är att allt händer på samma tider typ. och jag vet inte hur lärarna har tänkt att vi ska få ihop allt. så det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0