7/12

jag har sovit sjukt oroligt  i natt. bara för att syster igentligen skulle köra mig till jobb och jag skulle väcka henne. och ibland ringer inte mitt alarm på mobilen så jag ligger som på nålar för jag är rädd att jag ska försova mig. så när klockan ringde 20 över 6 va jag nästan vaken. så de va bara att upp o hoppa in i duschen va verkligen inte så jätte road av detta men det blev genast bättre nät jag såg att pappa hade fixat säsong 5 av one tree hill o lagt utanför min dörr. sötare pappa får man leta efter. sen när jag skulle ut o väcka big sis såg jag en lapp på bordet att pappa skulle köra mig. så jag gick in o väckte honom och medans han fixade till sig så låg jag o snckade o mös med mamma i deras säng. det är mys.
iaf kom till jobb 07.30 och tur va väl de för felicia hade inte gjort någonting av de hon skulle göra igår när hoon stängde, vilket resluterade i att jag hade dubbelt så mkt att göra innan jag kunde öppna. och de va stressigt men jag haann.
sen har dagen flytiit på. jobbade först med johan och jane. sen kom vicktor vid 2 så då satte han sig i kassan så packade jag upp godis. för jag va trött på att sitta där då.:P sen slutade jag 16.00 och då fick jag kuta till bussen för att hinna med 16.01 bussen. köpte även en ask choklad till mina, världens bästa, föräldrar. =)
sen hämtade pappa mig i vellinge sen åkte vi hem. så masserade mama mig och försökte ta bort min jävla huvudvärk som har plågat mig hela dagen. och tro det eller ej men den försvann =)
sen blev de mat och nu är jag på mitt rum. skastrax ner och se på one tree hill och gossip girls.
sen i morgon är det skola. :P
ha en trevli kväll

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha lilla gumman. Jag somnade halv 11 igår och sov till 11 imorse. underbart. Ses snart? <3

2008-12-07 @ 18:05:28
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0