3/12

hejhej. har verkligen inte alls suttit vid datorn idag.. skulle till skolan i morse men familjen går före allt, verkligen allt tillochmed min framtid. så det blev en mysig frukost med mammi och bigsis. efter lite tårar osv. vi är den bästa familjen, vi klarar allt tillsammans, allt. sen åkte vi iväg o handlade blomma till mormor och camilla. sen hem till mormor o pussade på henne, hon ligger i lunginflammation. stackars mormor. kände knappt inte igen henne =( sen blev de pussande på kusinerna med som är inneboende där för tillfället. tills deras hus är klart. det va mys. sen åkte vi hem o sen iväg o hämtade cecilia. sen tog vi tre (jag, cecilia och bigsis) en liten roadtrip. det behövdes. dock är jag inte frisk än men i morgon är det skola så jag ska sova nu. nattinatti.

familjen, forever and always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0