29/12

så vuxen jag känner mig. har nyss betalt min mobilräkning och överfört pengar till mitt sparkonto. känns skönt. dagen idag har varit helt underbar. om man bort ser från när klockan ringde 7 i morse. då gick jag sovandes in i duschen. fy fan va trött jag va. iaf sen va de bussen halv 9 till jobb. frukost på jobb runt 10. sen va de lunch vid 12 då jag åt mat från delin. mums. sen va de kassan igen fram till tre. då felicia kom och bytte av mig. vandrade in till sarah o önskade henne ett gott nytt år sen vidare till personalrummet. där satt alla på jobb inklusive chefer och alla andra kontorsnissar som har hand om allt på jobb. så då blev de glass, bananer o maränger o sånt gott. sen hängde jag med vicktor ut o stod o jiddrade med honom (japp det är de nya nu, jiddra. vi gör ingenting annat på jobb än just jiddrar hahahaha) sen tog jag bussen till vellinge där nikål hämtade mig. sen for vi vidare till joffslan. sen blev de systemet, inhandlade födelsedagspresent till annika och sen mat inhandling till nyår. så nu är allt de fixat, eller nästan iaf. har lite saker kvar. sen hem till jofflan och gjorde upp med pengar osv. sen körde niccie mig hem.
nu är jag här. tänkte städa mitt rum eftersom de ser ut som någon har släppt en bomb här. fy fan. måste städa hela min ovanvåning eftersom här blir fullt hus på onsdag. jappjapp.
i morgon ska jag vakna 10 enligt joffslano. vi ska fixa efterrätten sen ska jag iväg o köra och efter de blir de stan med pappa. så ser morgondagen ut. nä nu ska jag städa. hörs sen eller i morgon. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0