25/12

idag va det som sagt jobb. rätt drygt i början men sen höll vicktor mig sällsakp hela kvällen typ. vi kollade skvallertidningar osv. jobbade ju 2 timmar mer än vad jag skulle och fick lite mer än 400kr extra. det är bra cash det. =)  sen när pappa hade hämtat mig så ringde jocke. och berättade att han o max ville komma. så runt 11 kom max och jocke till mig. så satt vi o chillade med pappa lite. sen efter en stund kom niccie o josse med. så då blev de film. vi låg 4 st i min säng o så satt josse i fotöljen brevid. o niccie är inte rolig att kolla film med för hon rör sig som en galning hela tiden. iaf dom gick nyss. skit mysigkväll faktiskt. kul att ni kom men de va roligare när ni gick. hahaha jag ljöööög. tack för ni kom sötnosar (L)
nu ska jag nanna. sen blir det jobb i morgon 14-19. sen får vi se vad som händer efter det.
har iaf bestämt med pappi att vi ska till stan på måndag o köpa/kolla ny mobil och kamera till mig. de ska bli mys. =)
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0