21/12

helllo. här ligger jag i min säng och har träningsvärk som faaan. benen, armarna, magen och ryggen. underbart. man känner verkligen att man lever haha. dagen började med jobb. mamma körde mig till vellinge. sen va de bussen till jobb. sjukt mycket att göra som vanligt nu innan jul. men de va skojigt. missa bussen vid 3 så jag hjälpte vicktor lite. sen tog jag bussen till vellinge så hämtade pappa mig där. så åkte vi snabbt in om vellingeblomman och handlade en julblomma. sen hem. och sen när mamma hade slutat åkte vi till benny och lisa och gav dom julblomman o så. deras hus är 2 die for. jag älskar det. och deras nya "biosalong" är helt sjukt. hej en 165 tums skärm. iaf eftersom deras hus är så stort så bättrade det på min träningsvärk ordentliget eftersom det är 500 kvadratmeter. asså boningshuset sen har dom en lägenhet och ett hotell oxå. haha. det bästa med dessa två underbara människor är att dom är så ödmjuka och så underbara att man tror att man inbillar sig. jag har iaf sagt till dom att en vacker dag ska jag köpa deras hus av dom. det är inte riktigt klart än, så dom kan fixa till de sen när jag blivit rik ska jag köpa de, möblerat och allt.
Någon rik man där ute? huset är värderat till 15 miljoner. haaaalllå någon?
iaf efter de så körde vi snabbt in om BK. och käkade eftersom jag bara hade käkat julmat på jobb och mamma o pappa hade heller inte ätit. sen hem och nu ligger jag här.
i morgon är de jobb och jag har kvällspasset vilket innebär att jag stänger. lite tråkigt dels för att joffla fyller år och dels för att thomas och nina ska hit och fira jul. men men.
nu ska jag iaf sova tror jaag.
nanna gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0