17/12

hej mina nära och kära. idag har det varit en sån dag som man bara älskar. började med att jag steg upp klockan sju. gick ner o hoppade i mammas säng till hon vaknade, fast hon började 10.höhöhö. sen färgade vi om mitt hår eftersom de blev missfärgat förra gången. sen käkade vi en mysig frukost. efter de blev de duchen och 08.20 tog jag bussen till skolan. jaa vissa gör verkligen allt för att sova in i sista sekund, jag gör annat. haha.
dagens första lektion blev religon. efter de hade vi dubbel historia. så vi gjorde lite till arbetet sen gick vi ner o åt. inte så god mat, och dum som jag är så tog jag tre olika tallrikar med olik mat, snacka om val möjligheter. men ingenting va gott. så vi behav osstill EH och tog en fika. de va mys. jag o mina två favoriter =)
sen hade vi lång rast så då  blev de lite förberednung till svenskan. kopplade in alla sakar och dukade osv. sen hade vi knytkalas och högtidstal. tro det eller ej men jag klarade mig från tårar och liknande. wiiihoo.
de va mys och jag uppskattar verkligen min klass. bättre sammanhållning och bättre klass än min får man leta efter=D
iaf slog ett snabbt öga i min kallender och upptäckte att jag skulle köra efter skolan PAAAAANNNNIIIIIK. hade inga glajor med mig så jag fick ringa  syster så hon åkte o lämnade dom. allt blev stress vilket resulterade i att jag glömde ringa jessica på jobb som jag lovat. men men körningen gick bättre än förvånat. sen hämtade pappa mig. och i bilen fick jag ringa jobb. så nu har jag bytat bort (igen) mitt pass på söndag, HATAR att byta bort mina pass. får sån ångest. men men fick typ 5 nya tider oxå. så från och med fredag jobbar jag alla dagar (utom söndag)detta året. heeellllooo Cash.
anyway sen åkte vi hem o lagade mat. thomas kom förbi en stund oxå. =)
så nu ligger jag tjock och mätt i min säng (Y) perfa.

i morgon blir det musik 9-11 (fick sovmorgon en timme, wiiihoo) sen julkonsert 12.00 och jag ska va med o fixa där så antagligen blir det inte så många andra lektioner i morgon och det är skönt :D
nu ska jag gå. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0