16/12

heeello.
precis som alla andra så vaknade jag av ett otroligt skakande. lite spännande haha.
så jag gick ner till mamma o pappa. pappa trodde det va en lastbil som dundrade förbi haha.
iaf sen låg jag o mamma o mös i deras säng till 8. efter de begav vi oss iväg och uträttade lite ärende. känna jätte bra och jag är glad jag har dig mamma. sen blev jag körd till skolan. hade psykologi. Frida hjärtat du vet om att jag finns för dig? vad det än är så finns jag här. jag är skit glad att jag har dig o sara i klassen uppskattar er som tusan.
sen käkade vi och efter det behav vi oss till johanneslust och friskis där. hade spinning. och fy fan säger jag bara. de tempot vi körde i va de jobbigaste. aldrig har jag vatt så svettig. va helt blöt på ryggen usch fy.  efter det kom syster o mamma o hämtade mig. körde runt lite o handlade. köpte min nyårsklänning. wiiiho och detta året ska jag försöka mig på en annan färg än svart så detta året blir det en mörklila klänning från Vila. wiiihoo. dock ska jag sy upp den liute. anyway sen blev det julglans köp. dyrt som fan men din blev den. när vi väl kom hem så va kusin här så jag tvingade honom att hjälpa till att klä den, fast han gjorde mer onytta än nytta hahhaa. men de blev fint. =)
sen kom nina upp en stund. och nu sitter jag o kollar Ugly betty. och nu ska jag se The bodygaurd. käääääärlek.
iaf jag ska berätta om helgen men om ni är sugna redan nu att veta vad jag gjorde i helgen hänvisar jag er till detta inlägg: http://mendoza.blogg.se/2008/december/underbara-helg.html#comment 
men men nu ska jag gå. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0