15/12

måndag måndag tråkiga måndag. idag va jag hemma från skolan. skulle till tandläkaren så det ända jag hade hunnit med i skolan va idrott, på morgonen. så jag kände inte så stort behov för att åka till skolan så jag stannade hemma. så de blev mysfrukost med mamma och sen iväg till tandläkaren fick två nya tider i januari eftersom jag ska få bettskena nu eftersom jag gnislar tänder. och så tänkte jag att jag skulle göra slag i saken o fixa det innan thailand så att niccie ska kunna få någon sorts av sömn på dessa 2 veckor. snäll va? sen åkte jag o mamma hem blev en del tårar i bilen och lite känslosamt prat. tack mamma du betyder oändligt mycket för mig, om du bara visste. iaf väl hemma blev det lunch och björngustafsson filmen hahaha. han är en rolig prick. Jocke från jobb ringde och frågade om jag kunde jobba idag. men jag skulle köra så det gick inte. blää. sen tog jag bussen till körskolan och körde. efter åt sa min körlärare johan att jag kunde gå in o sätta mig och göra teori. men så mddelade jag honom att min pappa väntade så jag inte kunden det. med shi fick jag, pappa hade glömt att jag skulle köra så det va bara att traska in i teorisalen och skriva ett teoriprov medans jag väntade på pappa. gissa om johan tyckte det va skoj.
jag bokade även halkan idag, wiiihoo. anyway i morgon börjar jag 11.20 och har pyskologi och idrott. efter det blir det handla julgran eftersom vi inte hunnit i helgen.
det är mys med att klä julgranen speciellt med min familj. det är kärlek.
men men nu ska jag ner o börja på maten för mamm slutar om en halvtimme. så hon slipper ställa sig med det direkt. ha en trevli kvälll ikväll. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt nu har jag också blogg ;)

2008-12-16 @ 08:31:59
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0