1/12

det blev en dag hemma från skolan idag. det behövde jag. har inte gjort ett skit i dag, jo fixat med tvätten men annars har jag bara legat i sängen hela dagen. i morgon har vi bara en lektion, idrott och simning. men det känns inte något vidare att hoppa ner i en kalla bassäng när jag mår så här. och sen ska vi ha möte med vår lärare och göra vårt svensk prov. och det känns som om det är det ända viktiga i morgon. så jag får se hur jag mår.  där ljög jag. jag o mina tjejer i klassen (frida och sara och kit? ) ska till pliktverket i kristanstad på tjejkväll. för att se om vi ska mönstra och göra lumpen. har som sagt inte bestämt mig men jag vill skit gärna. över skönt att slippa allt här ner omkring men sen vet jag inte om jag kommer klara det psykiskt. alla säger att de e jobbigt med den biten. så jag får se. vill iaf inte missa det i morgon. men som jag mår nu känner jag inte för att sitta där i 5 timmar. oooh jävla sjukdom. förstör allt.
förövrigt så kommer nog denna veckan bli lugn. ska på julmiddag med familjen och kusiner o nina o thomas o alla andra på fredag. sen på lördag ska vi göra pepparkakshus mm. och så ska jag nog träffa mina älsklingar. sen på söndag är de jobb 07.45-16.00så det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0