10/12

det slog mig nyss att jag inte har skrivit blogg idag:P
ojsanhoppsan iaf dagen började med en snabb dusch, dock inte håret för de orkade jag inte. sen iväg till skolan och religonsprov. kändes skit bra så jag får hoppas på att de gick bra oxå. sen begav vi oss till buss 32. bytte till 2:an på centralen och hoppade sedan av på Dockan. jag, frida och sara gick in en runda in om tyrens och hälsade på min älsko. alldeles för länge sen vi sågs. iaf sen begav vi oss till stadsarkivet och studiebesök. det va verkligen intressant. efter 1½ timme begav i oss till skolan föratt äta och där efter blev de psykologi. vi gick redaa på våra slut betyg. wiihoo. sen hade vi svenska och oppisition. det gick bra. och lixom alla andra så klarade jag de fint fint. sen hämtade pappi upp mig så begav vi oss till mobilia. idioterna vill ha 1800:- sen tillkommer frakt och moms för att fixa min mobil. heeelllo dyrt. så jag får se hur jag löser detta haha. sen blev det bauhause och inhandling av ved eftersom syster ska ha fest på fredag. jappjapp. sen hem o lagade mat och efter det massa plugg. är klar med psykologi-inlämningen nu. i morgon blir det skola, jobb och skriva ett tal + projektplan. någon som vill ge mig fler timmar på dygnet?
iaf ska sova nu. imorgon händer mkt. lixom på fredag då matti ska firas tills vi inte orkar mer. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0