Wiiihooo GRÄÄÄTTTIIIIS FREPPE =)

Det är sjukt hur allt kan förändras på så kort tid. ingenting är som förr. och jag saknar förr lite. men det är inte så att jag blir ledsen och gråter  över saker inte är som de va. inte längre. vissa dagar får jag ett återfall o bara gråter och tänker hur nära alla va varandra innan. Fredde, lilli, lissy, nelson jaa alla dom. dom finns inte så mkt i min vardag längre. de e sorligt. men de finns nog inte så mkt man kan göra åt de. det kanske kommer en period där vi träffas igen alltid, ngn gång. för man vet aldrig vad som ska hända i framtiden. men mne jag har iaf inte glömt bort er. ni är fortfarande en stor o betydelsefull del av mitt liv.

anyway har inte skrivit på ett tag. och anledningen till att jag gör det just idag är att Fredde, min käraste bror, fyller 21 idag wiiihooo. Grattis hun. fast vi inte alls ses mer och de va nästan ett år sen sist så hoppas jag att du får en riktigt underbar födelsedag. och glöm aldrig att jag älskar dig (L) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0