23/8

såå ja då var det dags för ett litet blogginlägg.
torsdagen började med musik från 8 till 11.
lärde oss spela på gitarr o sånt spännande.
sen hade vi lunch, svenska o sist geografi.
sen drog jag med mig min tjockisliga
till mc donalds o så käkade vi. haha.
sen gick dom mot sin buss o jag
mot min buss till jobb. började 4
och jobbade till 22. en härlig dag på
jobb. skit mkt folk i början sen vid 9 va
där typ ingen så då städade jag o gjorde
fint vid kassorna. Florim kom in på jobb oxå ett
tag så de va skoj att se honom o se hur han mådde.
sen stängde jag med min chef och sen hämtade
pappi mig (L). sen hoppade jag dirr i säng.

natten va fylld med mardrömmar som alltid.
så när klockan ringde va jag död. riktigt trött.
jag duschade sovandes. men de va bara
att göra sig färdig o åka till skolan, första
lektionen var ARL, vi hade en från tullverket.
och det är alltid spännande att höra vilka idioter
vår värld är fylld av. haha. sen blev det dubbel
timme i Religon, gick och kollade på kyrkor
och sen till kyrkogården där zigenarna blev
begravda. mkt vackra gravstenar o sånt.
sen va vi skit hungriga så vi gick o åt efter de
sen började svenskan. sen hade vi 1 o 20 min
rast. så då satt vi ute o snackade massa.:D
sen till slut hade vi ARL igen, med kjell,
mkt intressant lektion. sen vandrade jag mot
bussen till jobb. började 15. och slutade 19
än en gång va det trevligt på jobb.
JAG ÄLSKAR MITT JOBB, och fast jag har sagt
de 1000 ggr så taack pappa för du fixade de
till mig. (L) anyway, efter jobb tog jag bussen
till vellinge ängar där josse hämtade mig.
sen åkte vi hem till niccie. sen vidare o hämtade
upp annika. sen blev de malmö festivalen.
käkade o sånt. mums, sen blev det kolla
på raketerna. o hade mys. sen satte vi oss
på skeppsbron, kevin jobbade, o hade mys.
sen runt 12 åkte vi o lämnade av dom andra
sen körde josse mig hem. sen blev de
sängen dirr.

idag vaknade jag 10. kollade miami ink,
love it :D har lagat luch (frukost till mig)
till pappa, putte och thomas,
för dom är iväg o jobbar.
och nu körde dom hem igen. sen nu
ska jag hoppa in i duschen. o sen
ska nina köra mig till bussen i vellinge
eftersom dom andra nötterna har drukit
öl o sånt. :P haha

btw så ska pappi tatuera sig i september. och då ska jag med o beställa en tid, ledsen mina vänner men jag vill tatuera mig nu. jag orkar inte vänta på er andra. haha nu kliar det i fingrarna , va länge sen den sista tatueringen nu. så det ska bli skoj. har två saker kvar att tatuera så jag får se vilken de blir nu först. =) nä nu ska jag dra. ha de så bra mina vänner. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0