jobb och en efterbliven kompis.

än en underbar dag på
jobb. =) började klockan 17.
har haft ont i mitt finger
hela dagen för jag skar mig
på mitt paraply när nina
 o dom hade lämnat mig
vid bussen =( buuh.
men som sagt dagen
har varit lika bra som
den brukar. har varit
glest på folk mellan
19 och stängning.
så jag packade upp
lite saker, frontade 
och städade o sånt
sen satte jag mig o
läste tidningen:O o de
 e sjuk, de har aldrig
hänt att jag har suttit o läst
tidningen på arbetstid.
fick lite halvt ångest haha.
anyway båda mina små
sjukhushängare va på jobb idag.
först kom florim in o
handlade sen kom victor.
skönt att se att dom
mår bra igen, de
glädjer mig =)
för övrigt har hela
denna dagen varit bra. och jag älskar sånna hära dagar. I morgon börjar jag 14 och slutar vid stängning.
btw fick jag ju min lönelapp igår. och den har gjort allt mkt bättre. iiih. hade aldrig hoppats på att jag skulle få så mkt.
men de va skoj =) haha. nu ska jag säga god natt till min efterblivna vän nicole mendoza som terrar mig på msn, hon
vill kröka o allt. sen försöker hon göra så att jag ska byta bort min dag i morgon, (hon har inte sagt de men jag vet
att hon vill de) bara för hon vill hänga med mig. och sen ska dom äta kräftor i morgon så försöker hon göra mig sugen, ungjävlen. haha men jag älskar henne, I do. och det vet hon om =)


men men ha de så bra nära o kära. =) 


Kommentarer
Postat av: nicole

Hahah, din jävla tönt <3

2008-08-25 @ 16:16:35
URL: http://mendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0