Kick off .

tjolahopptjolahej! haha.
blev inget uppdaterande i torsdags för jag gick i skolan 8-15
sen en snabb sväng till stan med tutti o marita. sen tog jag bussen
till jobb. gick igenom en kurs hur man säljer lotto o sånt.
sen stängde jag med johan. och va hemma vid 11.
va dödstrött så jag gick o la mig dirr.
i fredags va jag skit lack när mamma väckte mig..
än en gång hade inte min klocka ringt så jag fick
stressa som en röv. sen bar de av till skolan.
alla lektioner flöt på. sen hade vi projektarbete.
o vi vet inte vad vi ska göra för ngt. riktigt mkt ångest.
ngn som har ngn idee?
sen fixadae jag lite ärenden med fru.
tog sedan bussen till niccies jobb.
sen åkte jag niccie o josse o hämtade upp annika.
sen hem till niccie, färgade mitt hår o duschade o sånt.
jävligt snabba va vi. vi hade 1½ timme på oss o vi
hann duscha alla tre. booow.
sen bar det av mot ystad, eller utanför ystad.
till kalles lada HAHAHA  på handbolls
kick off.  vi körde lite vilse o sånt
men de va spännande. skit mkt folk va där.
sen blev de mat, kakor, kaffe, krök, liveband,
handbollslag, sveja som dansade skit vilt,
Thomas petterson och hans underbara humor hahaha.
det mest underhållande va niccie o annika
som dansade. höhöhöhö. sen stack vi ngngång
vid 12. åkte till lockarps mc donalds. sen lämnade
vi annika hos glenn, niccie hemma. o sen lämnade josse av mig. =)
mkt trevlig kväll med mina töser, joffla, ankan och fat niccie. HAHAHAH <3 KÄÄÄÄRLEK.

idag vaknade jag vid 10. gick ner o kollade på Miami Ink med papps. nina o mamma är i tyskland o handlar sprit till jasses fest o sen till min fest. booow wooow. de ska bli skoj. sen körde pappa iväg o han har inte kommit hem än =/ undrar var han är haha. jag tänkte städa mitt rum för det ser ut som fan haha. sen kasnke sätta mig med lite arbeten. o sen blir de jobb ikv. till stängning =) men men ha en bra dag allihopa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0