=)

There will come a point in your life
when you realize who really matters
who dosent and who never really did
so forget about the people from your past beacuse
there is a reason they didnt make it to your future...

det är så sant som det är sagt. och i över ett år har Nicole Niccie/nike Mendoza och Josefine Josse/jossa/ella jönsson varit ljuspunkterna i mitt liv. dom har varit min vägg som jag har kunnat stötta mig mot i alla lägen, fast vi absolut inte har haft samma synpunkter på allt och i bland små bråkat, så har vi alltid hittat tillbaka till varandra och fortsatt stötta varandra. man måste kunna bråka för att det ska bli bättre. och det blir bara bättre och bättre mellan oss för varje dag som går. och jag är så sjukt tacksam för att jag har fått ha er i mitt liv. Alla dagar med er är helt underbara. och ingen är så bra som vi på att bara sitta rakt upp och ner och bara skratta tills tårarna kommer. ni är dom fulaste och dom största idioterna jag någonsin har kännt. och fast ni är det så älskar jag er så fruktansvärt mkt. som idag tillexempel, de gjorde ont i mig när ni åkte hem efter att ha tillbringat hela helgen med er. och som den veckan när vi bodde i max lägenhet. den va underbar. och de va förjävligt när den tog slut. och tänk bara när vi är i thailand. fy fan vi kommer ha the time of our lifes. vi utomlands, kan inte bli bättre.  med allt detta vill jag bara ha sagt att ni är underbara. och jag hatar när folk säger "vi för alltid" för ingenting varar för alltid. inget. och det har jag lärt mig nu. därför är jag bara såå glad så länge jag får lov att ha er i mitt liv. jag är tacksam för vartenda sekund, mina älsklingar.  jag har oxå lärt mig att alla dom som säger att man inte kan umgås tre stycken på samma gång ljuger så mkt. eller så funkar de inte för andra, och bara för oss. för jaaa vi är speciella o det kommer vi alltid att vara <3 


Kommentarer
Postat av: nicole

Nääääää, de va de finaste!! Sitter me tårar i ögonen. Exakt allt du skrev stämmer. O jag älskar att vi hittat till varandra o till skillnad från andra, lyckats stanna med varandra. Ingen kan skilja på oss, o det är så det ska vara. Ingen eller inget kan splittra riktiga vänner. För då är det inte riktigt vänskap. Är så trött på alla idioter, o jag bryr mej inte längre, för allt jag behöver i mitt liv e er två. Bästa vännerna på jorden. Bråka måste man, då visar man att man bryr sej o inte skiter i allt. Jag älskar dej, då nu o föralltid min lilla fjortis <3

2008-08-12 @ 09:54:22
URL: http://mendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0