31/8 del två hahaha

trots att det känndes som om att mina ögon blödde när jag gick upp i morse så har dagen flytit på rätt bra. skit mkt att göra på jobb. sålde 3 gånger mer än vad som va beräknat. så Britt- marie fick komma snabbt till jovv 10 över 10 ist för 11. sen fick vi leverans oxå ju. så jag fick springa som en jojjo mellan kassan o all finkem och godis haha. men sånna dagar gillar jag, när jag har mkt att göra. iaf  pga att de va så mkt att göra så hade jag inte frukost förrän vid halv 11. så lite jobbigt va de. men de gick. efter jobb kom världens bästaste mamma o hämtade mig i vellinge. snackade massa om min 18års fest. som snart ska äga rum. måste bara säga till alla. haha har inte bjudit ngn än. men de kommer. haha.
sen hjälpte jag mamms med maten. men jag han inte äta för josse kom. sen körde vi o hämtade upp niccie o max. sen fickade vi lite ärenden. sen åkte vi hem igen vid 6. sen åt jag. och efter det blev de bad med mamms o papps i tunnan, 42 grader mannar ;) nä nu är det film mys. ha de bra hjärtegull. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0