<3

hela denna dagen har vait fucked up! började med att min klockfan inte ringde i morse så jag vaknade en halvtimme innan bussen gick. men som tur har jag min mamma som alltid räddar mig i sista sekunden. innan jag fick ett nervsammanbrott o började storböla.  och självklart gick hela dagen fel. har kännt mig helt off och har bara velat gråta. men det har jag inte gjort. efter skolan åkte jag hem till syster. men kom på sen att jag ville hem, saknade pappa o sen ville jag va för mig själv. så jag tog bussen hem. satt med gråten i halsen på bussen o sen hade jag den värsta träningsvärken i benen som ingen kan förstå. och än en gång kom min kära pappa o hämtade mig. fast han inte kunde sa han. och de betyder. så mkt. 
och jag vill bara säga att ni två, pappa och mamma, ni är det bästa jag har. jag älskar er mer än allt här i världen. varje gång jag tappar greppet helt o håller på att falla så är ni där o fångar upp mig direkt. Ni är dom bästa vännerna jag har, och er vet jag att jag alltid kommer ha vid min sida. jag kommer aldrig kunna tacka er tillräckligt mkt för allt ni har gjort för mig under alla år. såå ja nu började jag gråta. Jag älskar er.  forever and always. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0