26/8

idag va jag ju ledig från jobb vilket va rätt skönt, man blir rätt mör i kroppen när man först går i skolan sen direkt o jobbar. men som sagt jag älskar de och mår mkt bättre av det.
har haft en underbar natt. gick ju o la  mig runt 10 i går. sen blev jag väckt vid 1 av att min telefon ringde. och självklart är jag hellre vaken o tröstar mina vänner om dom är ledsna än att sova. så efter lite prat så somnade jag om igen. sen vaknade jag 9 då klockan ringde. funderade på att sova vidare o skita i skolan för jag va så trött. speciellt i min dröm, jag drömde att jag skulle precis gå o lägga mig. men sen blev jag ju väckt av klockan. men när jag väl hade kommit upp va de rätt okej. drömde iaf massa om fredde. =( miss him.
anyway tog bussen till skoaln vid 10. o sen hade vi psykologi, lunch o idrott. idrotten va jobbig som vanligt. hade intervall träning o sen sprang vi lite mer än 1 km o sen avslutade vi med fotboll. min lärare blev chockad att jag har varit med alla lektioner o jobbat som fan. haha vilket är roligt. de e skoj att överraska. min fru sa oxå att hon va väldigt stolt över mig. wiiie. sen vandrade vi till gustav, bytte mitt busskort igen. haha kom fram till att de e bättre att jag tog rabattkort. köpte med mig en bukett blommor som jag skulle ge till mamms o papps, för att jag älskar dom så mkt :D  sen pussade jag fru hejdå. och begav mig till hotel baltzar där papps jobbade. sen åkte jag med honom o hans arbetskamrat hem =) o nu sitter jag här. ska lägga mig i ett varmt bad snart tänkte jag. sen blir de på med myskläder. det är nice. =)



Det finns ingen som är så vacker som du min fru.
jag älskar dig och jag finns alltid för dig.
glöm aldrig det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0