24/8 =)

då va man hemma från en  underbar dag på jobb.
känndes verkligen inte som att jag har jobbat i 8 timmar.:P haha. lite så halv mkt att göra på jobb idag.
höll på att missa bussen idag oxå, nina va här så satt hon jag o pappi o snackade. så såg vi att klockan va 5 över
o min buss gick 16 över från vellinge. så vi fick köra som en idiot dit. o när jag kom dit höll bussen på att köra. men
snäll som han va så väntade han när han såg pappa köra upp som en dåre på parkeringen. haha
stängde med fredrik idag. wiiie. o vid halv 10 kom han upp till mig i kassorna så satt vi o snackade o så.
sen kom väcktaren så hade han vikt ett flygplan till fredrik så höll dom på att tönta sig, så jag skrattade så mkt
att de kom tårar. haha. sen hade jag o väktar- danne kasta-flygplan-tävling medans fredrik tömde kassorna.
så de va lite halv skoj. skit glad blev jag oxå när emilia kom in på jobb idag, fick snackat lite med henne.
va länge sen nu =( sen kom victor oxå in :D wiiie.
iaf efter stängning kom papps o hämtade mig. o nu sitter jag o käkar godis o tänkte sova.
i morgon blir de skola mellan 8-14 sen ska jag till skånetrafiken o snacka med dom.
sen blir de ner till jobb =)
men ska gå o kissa, borsta tänderna o ta bort mitt smink nu. pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0