19/8

igår va det den dagen som jag tror att dom flesta hade fasat för, skolans start.
gick rätt bra haha. alla träffades i Aulan o där blev det massa snack o pussandes på alla älsklingar
sen ner till klassrummet o hade information o såå. fick våra scheman o vårt va bra för en gång skull.
slutade ingen vid 11. så då tog jag bussen hem, följde med mamms o handlade. sen fixade
vi lite andra ärenden. sen vid 20över 3 tog jag bussen till syster. så gick vi o handlade. sen kom dessi
och då begav vi oss till malmöfestivalen o krängde maut haha. sen mötte vi upp susanne o sen efter ett
tag vandrade vi till bussen. jag smsade nelson så han kom ner så jag fick krama o pussa på honom
lite, saknat honom så in i bomben, saknar lilli o dom oxå. =( buuhh.
sen tog vi bussen till syster o där blev de film o massa snack. sen deckade jag på soffan.

idag vaknade jag vid 10 i 10. började 11.20. hade psykologi och idrott. sen slutade vi.
vår idrottslärarde dödade oss direkt. vi hade bara konditionsträning idag o de va hårt och svettigt.
haha. sen tog jag bussen till vellinge o hämtade mitt busskort. o sen hämtade mamms mig,
så körde vi o handlade o sen handlade vi pizza med oss hem. o nu sitter jag här o sitter.

Jane ringde igår så nu har jag jobb torsdag, fredag, lördag o söndag wiiie. sen nästa lördag o söndag med.
älskar det.

i morgon börjar jag 9.10 sen slutar jag runt halv 4. sen blir det hem till syster o sedan ner till festivalen o se Nrj in the park o sen nanna hos syster. =)
måste boka in körtider på körskolan nu oxå. o göra lite teoriprov på datorn o sen ska jag plugga lite matte. nu mina vänner är jag på G. hoppas att detta håller i sig länge nu. o att hösten går fortfortfort. o att jag får mitt körkort snabbt sen är det två veckor i thailand sen den 3 juni tar jag studenten o då är det slut med skola wiiie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0